•

Memberi layanan mesra, cekap dan amanah kepada semua pelanggan

 •

Mengambil tindakan terhadap semua masalah atau aduan yang diterima selewat-lewatnya dalam tempoh tiga (3) hari 

 •

Memastikan perkhidmatan kebajikan dan kesihatan pelajar mencapai tahap kepuasan

 •

Menyediakan khidmat latihan dan nasihat kepada pelajar dalam bidang keusahawanan 

 •

Menyediakan program kerohanian, moral dan sukan kepada pelajar untuk peningkatan sahsiah dan kecergasan pelajar 

 •

Mengurus penempatan pelajar 

 •

Memberi perkhidmatan kaunseling secara profesional dan mesra pelanggan serta mengamalkan etika kerahsiaan 

 •

Memberi khidmat nasihat kepada kelab dan persatuan pelajar berkaitan dengan perlaksanaan program 

 •

Merancang dan menyediakan prasarana peralatan sukan yang memuaskan untuk pembangunan pelajar 

 •

Menyediakan persekitaran kediaman yang selesa dengan dilengkapi kemudahan yang mencukupi 

 •

Mengurus semua aktiviti pembangunan pelajar dari segi latihan, pertandingan atau penyertaan di peringkat Inter-varsity dan Intra-varsity 

 •

Merancang dan menyediakan program berkonsepkan kenegaraan yang mencukupi bagi memupuk semangat perpaduan dan cintakan negara

   
1115444
Hari Ini
Semalam
Minggu Ini
Minggu Lepas
Bulan Ini
Bulan Lepas
Keseluruhan
76
4253
13255
699004
73458
121018
1115444